Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоваківська, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-09-12T14:14:45Z-
dc.date.available2016-09-12T14:14:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВплив ідей О.Потебні на викладання літератури в др.пол. ХІХ - на поч.ХХ ст. /Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини(гол ред.: М.Т.Мартинюк). – Умань:ФОП Жовтий О.О., 2015. – В.2 – С.296-301.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5276-
dc.description.abstractУ статті розглядаються ідеї О.Потебні, які вплинули на викладання словесності в др. пол. ХІХ – на поч. ХХ ст. Зазначається, що він започаткував створення психологічної школи у викладанні літератури, метою якої було дати педагогам-словесникам розуміння найголовнішого в літературній творчості – психологічних основ її художності, підходу до літературного твору як до вираження суб’єктивних авторських переживань, пробудження інтересу до проблеми читацького сприйняття, змусити приглядатися до поетики й образності як основи появи і формування історико-культурних ідей у художніх творах. Таким чином актуалізувалися головні питання літератури – її специфіка, суть, функції, природа впливу, завдання критики тощо.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК(821.161.2:821.161.2) (092);-
dc.subjectО. Потебня, словесністьuk
dc.subjectпсихологічна школа-
dc.subjectвикладання літератури-
dc.titleВплив ідей О.Потебні на викладання літератури в др. пол.ХІХ - на поч. ХХ ст.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Новаківська Потебня.pdf154,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.