Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5278
Назва: Лекційний метод викладання літератури в середині ХІХ - на початку ХХ століття
Автори: Новаківська, Людмила Володимирівна
Ключові слова: лекційний метод
викладання літератури в середині XIX – на початку XX століття
словесність
література
Дата публікації: 2016
Видавництво: ПП Мошак М.І.
Бібліографічний опис: Лекційний метод викладання літератури в середині ХІХ на початку ХХ століття / Педагогічний дискурс: зб.наук. праць / гол. ред.І.М.Шоробура. – Хмельницький: ПП Мошак М.І., 2016. – Вип.20. – С.143-149.
Серія/номер: УДК378 (477) (09);
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз практики застосування лекційного методу на уроці літератури в середині ХІХ – на початку ХХ століття. Відмічено, що традиція викладання літератури в середині XIX – на початку XX століття базувалася на поєднанні евристичного (метод бесіди) і догматичного (лекційного) методів викладання. Методисти по-різному визначали значення лекції у викладанні літератури у середній школі. Рахуючи її, в цілому, приналежністю вищої освіти, вони підкреслювали своєрідність лекції на уроках літератури, вказуючи психологічні, дидактичні і методичні особливості застосування лекційного методу у шкільному історико-літературному курсі. З’ясовано, що регулярне використання лекцій при вивченні історико-літературного курсу в старших класах. В той же час специфіка шкільної лекції полягала в поєднанні в ній як елементів академічної лекції, прийнятої у вищій школі, так і елементів літературної бесіди, як методу середнього ступеня освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5278
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лекційний метод стаття.pdf343,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.