Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5278
Title: | Лекційний метод викладання літератури в середині ХІХ - на початку ХХ століття |
Authors: | Новаківська, Людмила Володимирівна |
Keywords: | лекційний метод викладання літератури в середині XIX – на початку XX століття словесність література |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ПП Мошак М.І. |
Citation: | Лекційний метод викладання літератури в середині ХІХ на початку ХХ століття / Педагогічний дискурс: зб.наук. праць / гол. ред.І.М.Шоробура. – Хмельницький: ПП Мошак М.І., 2016. – Вип.20. – С.143-149. |
Series/Report no.: | УДК378 (477) (09); |
Abstract: | У статті здійснено аналіз практики застосування лекційного методу на уроці літератури в середині ХІХ – на початку ХХ століття. Відмічено, що традиція викладання літератури в середині XIX – на початку XX століття базувалася на поєднанні евристичного (метод бесіди) і догматичного (лекційного) методів викладання. Методисти по-різному визначали значення лекції у викладанні літератури у середній школі. Рахуючи її, в цілому, приналежністю вищої освіти, вони підкреслювали своєрідність лекції на уроках літератури, вказуючи психологічні, дидактичні і методичні особливості застосування лекційного методу у шкільному історико-літературному курсі. З’ясовано, що регулярне використання лекцій при вивченні історико-літературного курсу в старших класах. В той же час специфіка шкільної лекції полягала в поєднанні в ній як елементів академічної лекції, прийнятої у вищій школі, так і елементів літературної бесіди, як методу середнього ступеня освіти. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5278 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лекційний метод стаття.pdf | 343,53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.