Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5286
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеремюк, Людмила Леонідівна-
dc.date.accessioned2016-09-12T19:17:01Z-
dc.date.available2016-09-12T19:17:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВеремюк Л. Л. Педагогічні засади «школи дії» В.А. Лая в контексті європейської реформаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ століття.- К.: Вид-во “Науковий світ”uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5286-
dc.description.abstractУ роботі з’ясовано стан дослідженості проблеми «школа дії»; здійснено ретроспективний аналіз та визначено передумови виникнення і розвитку «школи дії» В. А. Лая у Німеччині в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.; розкрито змістове наповнення ключових понять «сприймання», «переробка», «вираження», «дія», «реакція», що поглиблює розуміння педагогічних засад «школи дії» та здійснено їх педагогічну інтерпретацію в контексті сучасної педагогічної науки; визначено особливості, принципи, методики «школи дії» як напряму реформаторської педагогіки; виявлено вплив педагогічних засад «школи дії» на педагогічну теорію і практику європейських країн та України в означений період.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher«Видавництво “Науковий світ”»®uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(09)(430);-
dc.subjectєвропейська реформаторська педагогікаuk
dc.subjectпедагогічні засади «школи дії»-
dc.subject«педагогіка дії»-
dc.subject«школа дії» В.А. Лай-
dc.titleПедагогічні засади «школи дії» В.А. Лая в контексті європейської реформаторської педагогіки кінця ХІХ – початку ХХ століттяuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ареф.PDF541,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.