Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5288
Назва: Літературна бесіда як форма навчання словесності (середина ХІХ - початок ХХ століття)
Автори: Новаківська, Людмила Володимирівна
Ключові слова: метод бесіди
методисти-словесники середини ХІХ – початку ХХ століття
форми навчання словесності
учитель словесності
словесність
літературна бесіда
Дата публікації: 2016
Видавництво: ФОП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Літературна бесіда як форма навчання словесності (середина ХІХ-початок ХХ століття) / Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ ред.кол. Безлюдний О.І. (гол.ред) та ін.]. – Умань, ФОП Жовтий О.О., 2016. – Випуск 13. – Частина 2. – С.175-184.
Серія/номер: УДК378 (477) (09);
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз та простежено розвиток літературної бесіди як форми навчання словесності у середині ХІХ – на початку ХХ століття. З’ясовано, що евристичний метод (метод бесіди) ще в 40-і роки XIX століття трансформувався в методиці літератури у форму літературних бесід. Теоретичний та практичний інтерес до бесіди упродовж середини XIX – початку XX століття зумовив розвиток цілої низки методичних підходів до означеної проблеми, які демонстрували академічну свободу бесіди як альтернативу так званої «обов’язковості» класно-урочних занять. Автором проаналізовано теоретичні та практичні аспекти літературних бесід, відображені у працях методистів різних років (М. Мусін-Пушкін, М. Пирогов, В. Істомін, Ц. Балталон, В. Голубков, Ф. Сушицький та ін.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5288
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Літературна бесіда Стаття.pdf328,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.