Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5308
Назва: АПРОБАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З МАТЕМАТИЧНО ЗДІБНИМИ УЧНЯМИ
Автори: Гарачук, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: умова
педагогічна умова
молодший школяр
математичні здібності
майбутній учитель початкової школи
підготовка
Дата публікації: 2016
Видавництво: НПУ ім.М.Драгоманова
Бібліографічний опис: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 2016.
Серія/номер: 371.134+51(07);
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу наукових джерел виокремлено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними учнями: формування позитивної мотивації студентів до майбутньої професійної діяльності з математично здібними учнями, вдосконалення змісту теоретичної і методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з даною категорією молодших школярів, оволодіння досвідом практичної роботи із математично здібними учнями. Науково обґрунтовано процес апробації виокремлених педагогічних умов, не збільшуючи обсягу навчального навантаження, у змістове забезпечення дисциплін психолого-педагогічного циклу та фахових методик.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5308
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
aprob_ped_ymov.pdf241,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.