Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5311
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБербец, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-09-13T09:15:28Z-
dc.date.available2016-09-13T09:15:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. - Випуск 40 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. - Київ - Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2014. - 491с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5311-
dc.description.abstractВ статті характеризується значення використання робочих зошитів в процесі організації самостійної творчої навчально-трудової діяльності учнів основної школи, узагальнено та проаналізовано вимоги до структури даного виду навчальних видань, розкривається зміст, види та структура навчальних завдань, що визначають змістові компоненти робочих зошитів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТОВ "Фірма "Планета"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;6(07)-
dc.subjectсамостійна навчальна діяльністьuk
dc.subjectтворча діяльність учнівuk
dc.subject, технологічна підготовкаuk
dc.subjectробочий зошитuk
dc.titleЗАГАЛЬНОДИДАКТИЧНІ ВИМОГИ ДО СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ РОБОЧОГО ЗОШИТУ ЯК ЗАСОБУ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZAHALNODYDAKTYChNI_VYMOHY.pdf279,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.