Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5312
Title: Феномен педагогічного новаторства
Authors: Кравчук, Оксана Володимирівна
Keywords: новаторство
навчання
педагогіка співробітництва
виховання
Issue Date: 1-Jan-2016
Publisher: Київ журнал Рідна школа
Citation: Кравчук О. В. Феномен педагогічного новаторства у працях сучасних дослідників: багатоаспектність і різновекторність трактувань / Оксана Кравчук // Рідна школа. – 2016. – №1 (січень). – С. 25–30.
Abstract: У статті на основі узагальнень наукових праць зроблено спробу розкрити сутність феномену новаторства, окреслити його визначальні риси. Опрацьований матеріал дає змогу зробити висновки, що одна з вагомих ознак педагога-новатора полягає в здатності педагога до нового педагогічного мислення. Реалізація ідеї, викликаної новим мисленням, стає для новатора внутрішнім переконанням, настійною потребою душі, сенсом його життя. Феномен новаторства полягає в поєднанні непересічних особистісних рис педагога із високим професіоналізмом, перспективним мисленням. Феномен новаторства визначається також стрижнем, навколо якого, об’єднуються новаторські пошуки, Сутність новаторства, на нашу думку, полягає в тому, що більшість педагогів – новаторів спрямовують пошуки на те, як виховати освічену високоморальну і духовну особистість, а не індивіда-носія знань. Більшість новаторів об’єднує ідея про те, що кінцева мета освіти не рівень знань, не вишкіл, а насамперед високі моральні риси, духовне багатство, а вже потім пошуки ефективніших шляхів засвоєння певного обсягу навчального матеріалу. Ще одна важлива ознака новаторства знаходить вияв у нетрадиційному сприйнятті взаємостосунків учитель – учень.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5312
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fenomen pedagogichnogo novatorstva.pdf233,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.