Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5312
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравчук, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-09-13T09:26:28Z-
dc.date.available2016-09-13T09:26:28Z-
dc.date.issued2016-01-01-
dc.identifier.citationКравчук О. В. Феномен педагогічного новаторства у працях сучасних дослідників: багатоаспектність і різновекторність трактувань / Оксана Кравчук // Рідна школа. – 2016. – №1 (січень). – С. 25–30.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5312-
dc.description.abstractУ статті на основі узагальнень наукових праць зроблено спробу розкрити сутність феномену новаторства, окреслити його визначальні риси. Опрацьований матеріал дає змогу зробити висновки, що одна з вагомих ознак педагога-новатора полягає в здатності педагога до нового педагогічного мислення. Реалізація ідеї, викликаної новим мисленням, стає для новатора внутрішнім переконанням, настійною потребою душі, сенсом його життя. Феномен новаторства полягає в поєднанні непересічних особистісних рис педагога із високим професіоналізмом, перспективним мисленням. Феномен новаторства визначається також стрижнем, навколо якого, об’єднуються новаторські пошуки, Сутність новаторства, на нашу думку, полягає в тому, що більшість педагогів – новаторів спрямовують пошуки на те, як виховати освічену високоморальну і духовну особистість, а не індивіда-носія знань. Більшість новаторів об’єднує ідея про те, що кінцева мета освіти не рівень знань, не вишкіл, а насамперед високі моральні риси, духовне багатство, а вже потім пошуки ефективніших шляхів засвоєння певного обсягу навчального матеріалу. Ще одна важлива ознака новаторства знаходить вияв у нетрадиційному сприйнятті взаємостосунків учитель – учень.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиїв журнал Рідна школаuk
dc.subjectноваторствоuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectпедагогіка співробітництваuk
dc.subjectвихованняuk
dc.titleФеномен педагогічного новаторстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fenomen pedagogichnogo novatorstva.pdf233,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.