Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБербец, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-09-13T09:33:16Z-
dc.date.available2016-09-13T09:33:16Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи : Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла тичини / [гол. ред. Н.С. Побірченко]. – К.: Міленіум, 2006. – С. 135-141.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5314-
dc.description.abstractВ статті розкривається зміст терміну “засоби навчання”, визначена класифікація засобів та обґрунтовуються їх можливості у формуванні самостійності підлітків в проектно-технологічній системі навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво "Міленіум"uk
dc.relation.ispartofseriesББК;74.20я5-
dc.relation.ispartofseriesУДК;371(06)-
dc.subjectзасоби навчанняuk
dc.subjectсамостійністьuk
dc.subjectдидактичні засобиuk
dc.subjectтрудове навчанняuk
dc.titleДИДАКТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ В ПРОЦЕСІ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DYDAKTYChNI_MOZhLYVOSTI.pdf227,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.