Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБербец, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-09-13T10:10:11Z-
dc.date.available2016-09-13T10:10:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред. М.Т. Мартинюк]. – Умань : ПП. Жовтий О.О., 2012. – Ч.2. – С. 26-34.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5319-
dc.description.abstractУ статті розкрито організаційно-педагогічні умови формування в учнів загальноосвітньої школи досвіду самостійної творчої діяльності, проаналізовано її рівні та визначено недоліки в організації. Крім того, запропоновано класифікацію рівнів самостійної творчої навчально-трудової діяльності школярів у процесі розробки творчих проектів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;6(07)-
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectсамостійна творча діяльністьuk
dc.subjectрівні самостійностіuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ ТА КЛАСИФІКАЦІЇ РІВНІВ САМОСТІЙНОЇ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНО-ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OSOBLYVOSTI_ZMISTU.pdf304,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.