Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБербец, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-09-13T10:21:12Z-
dc.date.available2016-09-13T10:21:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [гол. ред. М.Т. Мартинюк]. – Умань : ПП. Жовтий О.О., 2013. – Ч.3. – С. 35-42.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5320-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність поняття «засоби навчання», визначено їх роль у формуванні досвіду самостійної творчої навчально-діяльності школярів. Описано класифікацію дидактичних які доцільно використовувати під час організації самостійної проектно-технологічної діяльності учнів у шкільних майстернях та охарактеризовано підходи до розробки, конструювання та використання вище значених засобів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;6(07)-
dc.subjectсамостійна діяльністьuk
dc.subjectзасоби навчанняuk
dc.subjectсамостійністьuk
dc.subjectтрудове навчанняuk
dc.titleЗАСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ САМОСТІЙНОЇ ТВОРЧОЇ ДІЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZASOBY_ORHANIZATsII.pdf281,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.