Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5321
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБербец, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-09-13T10:46:05Z-
dc.date.available2016-09-13T10:46:05Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПрофесійне становлення особистості. – 2013. – № 3 (грудень). – С. 163-169.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5321-
dc.description.abstractВ статті розкривається сутність дидактичних умов розвитку творчої самостійності учнів в процесі розробки творчих проектів в процесі технологічної підготовки, визначаються та обгрунтовуються рівні та види самостійних творчих завдань, їх зміст, мета та результат.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherП.П. Цюпак А.А.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.14-
dc.subjectСамостійністьuk
dc.subjectсамостійна творча діяльністьuk
dc.subjectтворчий проектuk
dc.subjectтрудове навчанняuk
dc.titleЗМІСТ САМОСТІЙНОЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZMIST_SAMOSTIINOI.pdf295,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.