Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5322
Назва: Розвиток навчально-пізнавальної активності молодших школярів на уроках рідної мови засобом ономастичного матеріалу
Автори: Торчинська, Тамара Анатоліївна
Ключові слова: навчально-пізнавальна активність
активізація навчально-пізнавальної діяльності
ономастичний матеріал
пізнавальний інтерес
система практичних завдань з ономастики в початкових класах
Дата публікації: чер-2005
Видавництво: ПП Жовтий
Бібліографічний опис: Торчинська Т. А. Розвиток навчально-пізнавальної активності молодших школярів на уроках рідної мови засобом ономастичного матеріалу : автореф. дис. ... кан. пед. наук : 13.00.02 : теорія і методика навчання української мови / Торчинська Тамара Анатоліївна . – 2005. – 22 с.
Серія/номер: УДК 811.161.2(07)+81’373.2;
Короткий огляд (реферат): Торчинська Т. А. Розвиток навчально-пізнавальної активності молодших школярів на уроках рідної мови засобом ономастичного матеріалу. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання української мови. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Київ, 2005. В дисертації описано систему методичної роботи над ономастичним матеріалом у початковій школі на уроках рідної мови за розробленою автором експериментально-дослідною програмою навчально-пізнавальної активності молодших школярів, у якій подаються структурні компоненти, умови розвитку, педагогічні дії, види навчально-пізнавальної діяльності та їхнє навчально-виховне призначення. Досліджуються можливості розвитку навчально-пізнавальної активності через зміст навчання, характеризуються організаційні форми і методи навчального процесу. З’ясовано умови педагогічного стимулювання навчально-пізнавальної активності молодших школярів на реально розробленій системі дидактичного матеріалу. Визначено вплив ономастичного матеріалу на рівні розвитку навчально-пізнавальної активності та на підвищення результативності навчання молодших школярів у цілому. Дослідження дає конкретний матеріал для подальшого вдосконалення навчально-виховного процесу в початковій школі з перспективою продовження роботи у 5-8 класах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5322
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.