Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5322
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Торчинська, Тамара Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-13T11:04:39Z | - |
dc.date.available | 2016-09-13T11:04:39Z | - |
dc.date.issued | 2005-06 | - |
dc.identifier.citation | Торчинська Т. А. Розвиток навчально-пізнавальної активності молодших школярів на уроках рідної мови засобом ономастичного матеріалу : автореф. дис. ... кан. пед. наук : 13.00.02 : теорія і методика навчання української мови / Торчинська Тамара Анатоліївна . – 2005. – 22 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5322 | - |
dc.description.abstract | Торчинська Т. А. Розвиток навчально-пізнавальної активності молодших школярів на уроках рідної мови засобом ономастичного матеріалу. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика навчання української мови. – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Київ, 2005. В дисертації описано систему методичної роботи над ономастичним матеріалом у початковій школі на уроках рідної мови за розробленою автором експериментально-дослідною програмою навчально-пізнавальної активності молодших школярів, у якій подаються структурні компоненти, умови розвитку, педагогічні дії, види навчально-пізнавальної діяльності та їхнє навчально-виховне призначення. Досліджуються можливості розвитку навчально-пізнавальної активності через зміст навчання, характеризуються організаційні форми і методи навчального процесу. З’ясовано умови педагогічного стимулювання навчально-пізнавальної активності молодших школярів на реально розробленій системі дидактичного матеріалу. Визначено вплив ономастичного матеріалу на рівні розвитку навчально-пізнавальної активності та на підвищення результативності навчання молодших школярів у цілому. Дослідження дає конкретний матеріал для подальшого вдосконалення навчально-виховного процесу в початковій школі з перспективою продовження роботи у 5-8 класах. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ПП Жовтий | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 811.161.2(07)+81’373.2; | - |
dc.subject | навчально-пізнавальна активність | uk |
dc.subject | активізація навчально-пізнавальної діяльності | uk |
dc.subject | ономастичний матеріал | uk |
dc.subject | пізнавальний інтерес | uk |
dc.subject | система практичних завдань з ономастики в початкових класах | uk |
dc.title | Розвиток навчально-пізнавальної активності молодших школярів на уроках рідної мови засобом ономастичного матеріалу | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rozvytok navchalno-piznavalnoi aktyvnosti molodshykh shkoliariv na urokakh ridnoi movy zasobom onomastychnoho materialu.pdf | 258,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.