Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5334
Title: | ВПЛИВ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ОСВІТУ |
Authors: | Коробань, Оксана Валеріївна |
Keywords: | Інформатизація, інформаційні комп’ютерні технології, освіта, навчальний процес |
Issue Date: | 28-Feb-2016 |
Publisher: | Матеріали ХХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії» // Збірник наукових праць. – Переяслав-Хмельницький, 2016 р. – 332 с. |
Citation: | 1. Петухова О.І. Інформаційні технології в освіті. // Успіхи сучасного природознавства. – 2013. – № 10. – С. 80-81. [Електроний ресурс] / Режим доступу: http://www.natural-sciences.ru/ru/article/view?id=32971 2. Сучасні інформаційні технології в освіті. [Електроний ресурс] / Режим доступу: http://charko.narod.ru/tekst/an4/2.html 3. Шпицберг О. І. Вплив інформаційних технологій на діяльність сучасного суспільства // Молодий вчений. — 2014. — №6.2. — С. 81-83. 4. Майбутне освіти: уроки невизначеності // Тези сесії Всесвітнього економічного форуму в Давосі – 2016. [Електроний ресурс] / Режим доступу: http://charko.narod.ru/tekst/an4/2.html |
Abstract: | Сучасний період розвитку суспільства характеризується сильним впливом на нього комп'ютерних технологій, які проникають в усі сфери людської діяльності, забезпечують поширення інформаційних потоків в суспільстві, утворюючи глобальний інформаційний простір. Невід'ємною і важливою частиною цих процесів є комп'ютеризація освіти. В даний час іде становлення нової системи освіти, орієнтованої на входження в світовий інформаційно-освітній простір. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5334 |
Appears in Collections: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття Коробань28-02-2016Пер-Хм.docx | 28,74 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.