Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5366
Title: Дидактичне моделювання змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації
Authors: Гембарук, Алла Степанівна
Keywords: зміст навчання
конструювання змісту навчання
засоби навчання
корективний курс
дидактична модель змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета
педагогічні навчальні заклади І–ІІ рівнів акредитації
Issue Date: 2005
Citation: автореферат дисертації на здобуття наукового ступення кандидата педагогічних наук
Series/Report no.: УДК 377.8: 811(07);
Abstract: У дисертації досліджено проблему моделювання змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації. Визначено та обґрунтовано компоненти змісту навчання іноземної мови та принципи його конструювання. Проаналізовано сучасний стан організації навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета в означених типах навчальних закладів. У цьому зв’язку визначено вихідний рівень володіння іноземною мовою студентів першого курсу; здійснено аналіз чинної програми та підручників на предмет відповідності їх змісту сучасним вимогам освіти. Запропоновано дидактичну модель змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації. Доведено та обґрунтовано необхідність виділення двох компонентів моделі: корективного та основного курсів; визначено їх зміст на основі комунікативно орієнтованого підходу. Відповідно до запропонованої дидактичної моделі розроблено два навчальних посібники з англійської мови „Англійська мова. Корективний курс” і „Комунікативний курс англійської мови”, зміст яких апробовано шляхом дослідно-експериментальної роботи, у ході якої було доведено його ефективність.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5366
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ГЕМБАРУК автореферат.pdf317,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.