Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5366
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГембарук, Алла Степанівна-
dc.date.accessioned2016-09-14T18:46:41Z-
dc.date.available2016-09-14T18:46:41Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationавтореферат дисертації на здобуття наукового ступення кандидата педагогічних наукuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5366-
dc.description.abstractУ дисертації досліджено проблему моделювання змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації. Визначено та обґрунтовано компоненти змісту навчання іноземної мови та принципи його конструювання. Проаналізовано сучасний стан організації навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета в означених типах навчальних закладів. У цьому зв’язку визначено вихідний рівень володіння іноземною мовою студентів першого курсу; здійснено аналіз чинної програми та підручників на предмет відповідності їх змісту сучасним вимогам освіти. Запропоновано дидактичну модель змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації. Доведено та обґрунтовано необхідність виділення двох компонентів моделі: корективного та основного курсів; визначено їх зміст на основі комунікативно орієнтованого підходу. Відповідно до запропонованої дидактичної моделі розроблено два навчальних посібники з англійської мови „Англійська мова. Корективний курс” і „Комунікативний курс англійської мови”, зміст яких апробовано шляхом дослідно-експериментальної роботи, у ході якої було доведено його ефективність.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 377.8: 811(07);-
dc.subjectзміст навчанняuk
dc.subjectконструювання змісту навчання-
dc.subjectзасоби навчання-
dc.subjectкорективний курс-
dc.subjectдидактична модель змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета-
dc.subjectпедагогічні навчальні заклади І–ІІ рівнів акредитації-
dc.titleДидактичне моделювання змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитаціїuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГЕМБАРУК автореферат.pdf317,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.