Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5366
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гембарук, Алла Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-14T18:46:41Z | - |
dc.date.available | 2016-09-14T18:46:41Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | автореферат дисертації на здобуття наукового ступення кандидата педагогічних наук | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5366 | - |
dc.description.abstract | У дисертації досліджено проблему моделювання змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації. Визначено та обґрунтовано компоненти змісту навчання іноземної мови та принципи його конструювання. Проаналізовано сучасний стан організації навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета в означених типах навчальних закладів. У цьому зв’язку визначено вихідний рівень володіння іноземною мовою студентів першого курсу; здійснено аналіз чинної програми та підручників на предмет відповідності їх змісту сучасним вимогам освіти. Запропоновано дидактичну модель змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації. Доведено та обґрунтовано необхідність виділення двох компонентів моделі: корективного та основного курсів; визначено їх зміст на основі комунікативно орієнтованого підходу. Відповідно до запропонованої дидактичної моделі розроблено два навчальних посібники з англійської мови „Англійська мова. Корективний курс” і „Комунікативний курс англійської мови”, зміст яких апробовано шляхом дослідно-експериментальної роботи, у ході якої було доведено його ефективність. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 377.8: 811(07); | - |
dc.subject | зміст навчання | uk |
dc.subject | конструювання змісту навчання | - |
dc.subject | засоби навчання | - |
dc.subject | корективний курс | - |
dc.subject | дидактична модель змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета | - |
dc.subject | педагогічні навчальні заклади І–ІІ рівнів акредитації | - |
dc.title | Дидактичне моделювання змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета для педагогічних навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГЕМБАРУК автореферат.pdf | 317,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.