Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5386
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоєнко, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-09-15T12:10:52Z-
dc.date.available2016-09-15T12:10:52Z-
dc.date.issued2015-11-02-
dc.identifier.citationРоєнко Л. М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до інноваційної діяльності на уроках мови / Л. М. Роєнко // Якість неперервної освіти в умовах євроінтеграційних процесів: тенденції, проблеми, прогнози. Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Чернівці, 2-3 листопада 2015 р.). – Чернівці, ФОП Горюк, 2015. – С. 134–137.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5386-
dc.description.abstractРозглядаються питання підготовки студентів до впровадження інноваційних технологій навчання. Детально проаналізовано етапи підготовки майбутніх учителів до впровадження інноваційних технологій у навчанні молодших школярів рідної мови. Визначено види загальнопедагогічних технологій, які, на думку автора, є найперспективнішиими у початковому курсі рідної мови.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Горюкuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:372.461;-
dc.subjectпідготовка студентівuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкової школи до інноваційної діяльності на уроках мовиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INNOVACIJNA DIYaL`NIST` NA UROKAX `.pdf172,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.