Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5395
Title: Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти структура та діагностика
Authors: Демченко, Ірина Іванівна
Keywords: Початкова освіта
Інклюзивна освіта
Діагностика
Педагогіка
Issue Date: 16-Sep-2016
Series/Report no.: УДК;(371.134:372.4)(075.8)
Abstract: У навчально-методичному посібнику обгрунтовано сутність, структуру, критерії та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти, розкрито категоріальний апарат та розроблено методику психолого педагогічної діагностики для визначення її рівнів. Посібник призначається для викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, учителям початкових класів з інклюзивною формою навчання та всім тим, хто займається дослідженням проблем інклюзивної та корекційної освіти.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5395
ISBN: 978-966-304-147-6
Appears in Collections:Видання бібліотеки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.