Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5395
Title: | Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти структура та діагностика |
Authors: | Демченко, Ірина Іванівна |
Keywords: | Початкова освіта Інклюзивна освіта Діагностика Педагогіка |
Issue Date: | 16-Sep-2016 |
Series/Report no.: | УДК;(371.134:372.4)(075.8) |
Abstract: | У навчально-методичному посібнику обгрунтовано сутність, структуру, критерії та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти, розкрито категоріальний апарат та розроблено методику психолого педагогічної діагностики для визначення її рівнів. Посібник призначається для викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, учителям початкових класів з інклюзивною формою навчання та всім тим, хто займається дослідженням проблем інклюзивної та корекційної освіти. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5395 |
ISBN: | 978-966-304-147-6 |
Appears in Collections: | Видання бібліотеки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти структура та діагностика.pdf | 95,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.