Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5395
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-16T08:27:22Z | - |
dc.date.available | 2016-09-16T08:27:22Z | - |
dc.date.issued | 2016-09-16 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-304-147-6 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5395 | - |
dc.description.abstract | У навчально-методичному посібнику обгрунтовано сутність, структуру, критерії та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти, розкрито категоріальний апарат та розроблено методику психолого педагогічної діагностики для визначення її рівнів. Посібник призначається для викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, учителям початкових класів з інклюзивною формою навчання та всім тим, хто займається дослідженням проблем інклюзивної та корекційної освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;(371.134:372.4)(075.8) | - |
dc.subject | Початкова освіта | uk |
dc.subject | Інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | Діагностика | uk |
dc.subject | Педагогіка | uk |
dc.title | Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти структура та діагностика | uk |
dc.type | Tutorial | uk |
Розташовується у зібраннях: | Видання бібліотеки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти структура та діагностика.pdf | 95,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.