Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5397
Title: | Теоретико-практичні засадит формування готовності педагога до творчого розвитку школярів в умовах інклюзивної освіти |
Authors: | Демченко, Ірина Іванівна |
Keywords: | Початкова освіта Інклюзивна освіта |
Issue Date: | 16-Sep-2016 |
Series/Report no.: | УДК;372.4(043) |
Abstract: | Згідно із «Концепцією розвитку інклюзивної освіти», Україні активізувався процес упровадження інклюзії в початковій школі. Це відбулося завдяки підготовці вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами під час спеціально організованих курсів, фрагментарність яких не надто підвищила рівень кваліфікації педагогів. Монографія буде корисною при підготовці майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5397 |
Appears in Collections: | Видання бібліотеки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТПЗФГПДТРШВУІО.pdf | 89,59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.