Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5397
Title: Теоретико-практичні засадит формування готовності педагога до творчого розвитку школярів в умовах інклюзивної освіти
Authors: Демченко, Ірина Іванівна
Keywords: Початкова освіта
Інклюзивна освіта
Issue Date: 16-Sep-2016
Series/Report no.: УДК;372.4(043)
Abstract: Згідно із «Концепцією розвитку інклюзивної освіти», Україні активізувався процес упровадження інклюзії в початковій школі. Це відбулося завдяки підготовці вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами під час спеціально організованих курсів, фрагментарність яких не надто підвищила рівень кваліфікації педагогів. Монографія буде корисною при підготовці майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5397
Appears in Collections:Видання бібліотеки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТПЗФГПДТРШВУІО.pdf89,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.