Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/539
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузика, Ольга Яношівна-
dc.date.accessioned2013-10-25T16:19:32Z-
dc.date.available2013-10-25T16:19:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/539-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальна проблема мистецько-педагогічної освіти: значення навчально-творчої пленерної практики у системі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Розкривається роль педагога – керівника практики у процесі особистісного становлення студентів, активізації їхньої творчої діяльності, формуванні стійкої мотивації до самореалізації.uk
dc.publisher: ПП Жовтий О. О.,uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:(07);-
dc.subjectпленерна практика,uk
dc.subjectтворча діяльністьuk
dc.subjectособистісне становленняuk
dc.subjectмайбутні вчителі образотворчого мистецтваuk
dc.titleПленерна практика як важливий компонент підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.