Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5407
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКапелюшна, Тетяна Вікторівна-
dc.date.accessioned2016-09-16T20:18:09Z-
dc.date.available2016-09-16T20:18:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКапелюшна Т.В. Тенденції розвитку технологічної освіти в середніх навчальних закладах США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. В. Капелюшна; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 20 c. - укp.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5407-
dc.description.abstractОбгрунтовано загальні тенденції розвитку технологічної освіти в середніх навчальних закладах США під впливом сучасного розвитку науки, техніки та виробництва, проаналізовано систему стандартів технологічної освіти у середній школі США та виокремлено етапи стандартизації (початковий, проміжний, сучасний) і провідні ідеї наприкінці XX - поч. XXI ст. Охарактеризовано організаційно-педагогічне забезпечення вивчення технологій на основі впровадження методу проектів та особливостей професійної підготовки американських учителів трудового навчання. Проаналізовано американський досвід організації технологічної освіти у середніх навчальних закладах окремих штатів США. Розроблено рекомендації щодо творчого використання прогресивного досвіду США у сфері технологічної освіти в процесі реалізації освітньої галузі "Технологія'' в Україні.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний педагогічний університет імені М.П. Драгомановаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.62(73);-
dc.subjectтехнологічна освітаuk
dc.subjectстандарти технологічної освітиuk
dc.subjectметод проектівuk
dc.subjectорганізація технологічної освітиuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.titleТенденції розвитку технологічної освіти в середніх навчальних закладах СШАuk
dc.typeSynopsisuk
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kapeliushna_.PDF459,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.