Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5408
Назва: | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ У РІЗНОВІКОВИХ ГРУПАХ |
Автори: | Підлипняк, Ірина Юріївна |
Ключові слова: | підготовка майбутніх вихователів різновікова група дошкільного навчального закладу математична компетенція дошкільника компетенція підготовка готовність підготовленість вихователя |
Дата публікації: | 22-жов-2014 |
Видавництво: | «Видавництво “Науковий світ”»® |
Бібліографічний опис: | Підлипняк І. Ю. Підготовка майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах : автореф. дис… канд. пед.. наук : спец. 13.00.04 / Ірина Юріївна Підлипняк. – Умань, 2014. – 22 с. |
Серія/номер: | УДК [371.134:372.3](043.3); |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань, 2014. У ході дослідження здійснено теоретичне обґрунтування і запропоновано нове вирішення актуального завдання, що полягає у визначенні та експериментальній перевірці педагогічних умов професійної підготовки майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах у межах експериментальної моделі цього процесу, яка охоплює: методологічні підходи (особистісно-діяльнісний, ресурсний та інтеграційний) до педагогічної діяльності студентів, принципи (свідомості й активності в навчанні, системності навчально-пізнавальної діяльності, послідовності і наступності, динамічності і поліфункціональності), етапи (інформаційно-методичний, мотиваційний і практично-діяльнісний), зміст, форми та методи; критерії (когнітивний, мотиваційний, операційний), показники та рівні (високий, середній, низький) підготовленості майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дітей-дошкільників у різновікових групах. У роботі визначено педагогічну сутність понять «готовність вихователя до професійної діяльності в різновікових групах» та «підготовленість вихователя до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах»; уточнено сутнісний зміст понять: компетенція дитини, математична компетенція дошкільника, різновікова група дошкільного навчального закладу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5408 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PIDHOTOVKA_MAIBUTNIKh_VYKhOVATELIV_DO_FORMUVANNIa_MATEMATYChNOI_KOMPETENTsII_DOShKILNYKIV_U_RIZNOVIKOVYKh_HRUPAKh.pdf | 921,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.