Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5408
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Підлипняк, Ірина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-17T14:31:59Z | - |
dc.date.available | 2016-09-17T14:31:59Z | - |
dc.date.issued | 2014-10-22 | - |
dc.identifier.citation | Підлипняк І. Ю. Підготовка майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах : автореф. дис… канд. пед.. наук : спец. 13.00.04 / Ірина Юріївна Підлипняк. – Умань, 2014. – 22 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5408 | - |
dc.description.abstract | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань, 2014. У ході дослідження здійснено теоретичне обґрунтування і запропоновано нове вирішення актуального завдання, що полягає у визначенні та експериментальній перевірці педагогічних умов професійної підготовки майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах у межах експериментальної моделі цього процесу, яка охоплює: методологічні підходи (особистісно-діяльнісний, ресурсний та інтеграційний) до педагогічної діяльності студентів, принципи (свідомості й активності в навчанні, системності навчально-пізнавальної діяльності, послідовності і наступності, динамічності і поліфункціональності), етапи (інформаційно-методичний, мотиваційний і практично-діяльнісний), зміст, форми та методи; критерії (когнітивний, мотиваційний, операційний), показники та рівні (високий, середній, низький) підготовленості майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дітей-дошкільників у різновікових групах. У роботі визначено педагогічну сутність понять «готовність вихователя до професійної діяльності в різновікових групах» та «підготовленість вихователя до формування математичної компетенції дошкільників у різновікових групах»; уточнено сутнісний зміст понять: компетенція дитини, математична компетенція дошкільника, різновікова група дошкільного навчального закладу. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | «Видавництво “Науковий світ”»® | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК [371.134:372.3](043.3); | - |
dc.subject | підготовка майбутніх вихователів | uk |
dc.subject | різновікова група дошкільного навчального закладу | uk |
dc.subject | математична компетенція дошкільника | uk |
dc.subject | компетенція | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | підготовленість вихователя | uk |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ У РІЗНОВІКОВИХ ГРУПАХ | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PIDHOTOVKA_MAIBUTNIKh_VYKhOVATELIV_DO_FORMUVANNIa_MATEMATYChNOI_KOMPETENTsII_DOShKILNYKIV_U_RIZNOVIKOVYKh_HRUPAKh.pdf | 921,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.