Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5436
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСухецька, Оксана Валеріївна-
dc.contributor.authorПрокулевич, Оксана Валеріївна-
dc.date.accessioned2016-09-24T14:10:23Z-
dc.date.available2016-09-24T14:10:23Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСухецька О.В., Онтологія музичного виконавства та мистецтво керування хором / Сборник научных трудов SWorld. Выпуск 1(38). Том 13. – Иваново: Маркова АД, 215. – 120 с. (ст. 17-22) (Входит в международную наукометрическую базу РИНЦ Science Index)uk
dc.identifier.issn2224-0187 (P) / 2410-6720 (O)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5436-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему музичного виконавства та ролі музиканта-інтерпретатора в музичному мистецтві. Досліджено завдання та функції музиканта-виконавця, зокрема диригента-хормейстера, в процесі передачі музичного матеріалу слухачам; проведено паралель між поняттями "виконавство" та "артистизм"; окреслено специфіку мистецтва керування хором у контексті музичного виконавства; розглянуто специфічні особливості хорового виконавства, як вторинної музичної діяльності. Проаналізовано витоки та становлення хорового виконавства, починаючи із Стародавньої Греції. Здійснено загальний огляд таких понять, як: онтологія виконавства, психологія виконавства та естетика виконавства.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;78.087.68-
dc.subjectонтологіяuk
dc.subjectвиконавствоuk
dc.subjectдиригуванняuk
dc.subjectінтерпретаторuk
dc.subjectартистизмuk
dc.titleОнтологія виконавства та мистецтво керування хоромuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
oksana_sukhetska_stattya.pdf187,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.