Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/543
Назва: ВИВЧЕННЯ СТУДЕНТАМИ ІСТОРІЇ МАТЕМАТИКИ В ХОДІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
Інші назви: Learning the history of mathematics by students during the pedagogical practical experience
Автори: Годованюк, Тетяна Леонідівна
Ключові слова: педагогічна практика
індивідуальне навчання
історія математики
Дата публікації: 25-жов-2013
Видавництво: Дидактика математики: проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових робіт : труди Міжнародної науково-методичної конференції «Математична освіта в Україні: минуле, сьогодення, майбутнє». – Донецьк : ДонНУ, 2007. – Вип. 28. – С. 110-115.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається можливість використання студентами історичного матеріалу під час проходження педагогічної практики, що забезпечує пропедевтичне вивчення історії математики завдяки індивідуальному навчанню.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/543
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГОДОВАНЮК_2.pdf231,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.