Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/545
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Годованюк, Тетяна Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-25T18:48:43Z | - |
dc.date.available | 2013-10-25T18:48:43Z | - |
dc.date.issued | 2013-10-25 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/545 | - |
dc.description.abstract | В статті розглянуто і систематизовано існуючі в літературі тлумачення понять «індивідуалізація навчання», «індивідуалізоване навчання», «індивідуальний підхід», «індивідуальне навчання». | uk |
dc.publisher | Педагогіка і психологія. – 2008. – № 4. – С. 127-131. | uk |
dc.subject | індивідуалізація навчання | uk |
dc.subject | індивідуальне навчання | uk |
dc.subject | індивідуальний підхід | uk |
dc.subject | індивідуалізоване навчання | uk |
dc.title | Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її «похідні» | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГОДОВАНЮК_4.pdf | 212,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.