Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодованюк, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2013-10-25T18:48:43Z-
dc.date.available2013-10-25T18:48:43Z-
dc.date.issued2013-10-25-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/545-
dc.description.abstractВ статті розглянуто і систематизовано існуючі в літературі тлумачення понять «індивідуалізація навчання», «індивідуалізоване навчання», «індивідуальний підхід», «індивідуальне навчання».uk
dc.publisherПедагогіка і психологія. – 2008. – № 4. – С. 127-131.uk
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk
dc.subjectіндивідуальне навчанняuk
dc.subjectіндивідуальний підхідuk
dc.subjectіндивідуалізоване навчанняuk
dc.titleДеякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її «похідні»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГОДОВАНЮК_4.pdf212,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.