Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2016-10-14T15:30:11Z-
dc.date.available2016-10-14T15:30:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5474-
dc.description.abstractОднією із численних ініціатив з боку Ради Європи та Європейського Союзу - розробка нових підходів до мовної підготовки та мовного навчання. Свою ініціативу Рада Європи втілила у різних публікаціях. Представлені рекомендації Ради Європи щодо підготовки вчителів англійської мови у статті висвітлюють вектори загальноєвропейської освітньої політики.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнавчання англійської мовиuk
dc.subjectосвітня політика-
dc.subjectпідготовка вчителя-
dc.subjectвчитель англійської мови-
dc.titleПідготовка вчителя до навчання англійської мови в міжнародній освітній політиці: зміни та перспективиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Професіоналізм_в_навчанні_іноз.м.pdf314,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.