Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДеркач, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2016-10-14T15:41:23Z-
dc.date.available2016-10-14T15:41:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5486-
dc.description.abstractЗ метою вивчення особливостей польського та українського досвіду підготовки вчителів англійської мови на змістовому рівні в нашому дослідженні проаналізовано зміст чинних навчальних програм професійної підготовки вчителів англійської мови у восьми польських державних вищих навчальних закладах різного типу та трьох ВНЗ України.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовка вчителя англійської мовиuk
dc.subjectнавчальна програма-
dc.subjectнавчання англійської мови-
dc.subjectшкільна практика-
dc.titleОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEACHING_ GRAMMAR_ IN_ TEACHING_ PRACTICE.pdf155,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.