Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/550
Назва: УРІЗНОМАНІТНЕННЯ ФОРМ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ МАТЕМАТИКИ
Автори: Годованюк, Тетяна Леонідівна
Бевз, Валентина Григорівна
Ключові слова: форма організації навчання
концепція
індивідуальне навчання
самоосвіта
контроль
корекція
історія математики
Дата публікації: 25-жов-2013
Видавництво: Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 22 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009. – С. 27 – 31.
Серія/номер: УДК 51(09)(07);ББК 22.1гр30
Короткий огляд (реферат): Розглядається доцільність використання індивідуального навчання історії математики, як спосіб урізноманітнення традиційної форми навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/550
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГОДОВАНЮК_9.pdf181,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.