Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/550
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Годованюк, Тетяна Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Бевз, Валентина Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-25T20:06:26Z | - |
dc.date.available | 2013-10-25T20:06:26Z | - |
dc.date.issued | 2013-10-25 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/550 | - |
dc.description.abstract | Розглядається доцільність використання індивідуального навчання історії математики, як спосіб урізноманітнення традиційної форми навчання. | uk |
dc.publisher | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 22 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009. – С. 27 – 31. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 51(09)(07);ББК 22.1гр30 | - |
dc.subject | форма організації навчання | uk |
dc.subject | концепція | uk |
dc.subject | індивідуальне навчання | uk |
dc.subject | самоосвіта | uk |
dc.subject | контроль | uk |
dc.subject | корекція | uk |
dc.subject | історія математики | uk |
dc.title | УРІЗНОМАНІТНЕННЯ ФОРМ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ МАТЕМАТИКИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГОДОВАНЮК_9.pdf | 181,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.