Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодованюк, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorБевз, Валентина Григорівна-
dc.date.accessioned2013-10-25T20:06:26Z-
dc.date.available2013-10-25T20:06:26Z-
dc.date.issued2013-10-25-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/550-
dc.description.abstractРозглядається доцільність використання індивідуального навчання історії математики, як спосіб урізноманітнення традиційної форми навчання.uk
dc.publisherСучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. пр. – Випуск 22 / Редкол.: І.А. Зязюн (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009. – С. 27 – 31.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 51(09)(07);ББК 22.1гр30-
dc.subjectформа організації навчанняuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectіндивідуальне навчанняuk
dc.subjectсамоосвітаuk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectкорекціяuk
dc.subjectісторія математикиuk
dc.titleУРІЗНОМАНІТНЕННЯ ФОРМ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ МАТЕМАТИКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГОДОВАНЮК_9.pdf181,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.