Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5515
Назва: Онтологія професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога
Автори: Коваль, Валентина Олександрівна
Ключові слова: професійна компетентність, освіта, критерії, знання, уміння
Дата публікації: 2016
Видавництво: ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
Серія/номер: УДК 371.134:811;811(07)
Короткий огляд (реферат): «Професійна компетентність» майбутніх учителів-філологів у педагогічній науці цей термін трактується через поняття «мовна особистість», «програма мовного поводження». Поняття ключових компетентностей належить до сфери узагальнених понять, яке містить комплекс різних компонентів - знань, умінь, навичок, взаємовідносин, цінностей, ставлень та інших чинників, що становлять особистісні й суспільні аспекти життя та діяльності людини і від яких залежить особистий та суспільний прогрес. Науково обґрунтоване вирішення проблеми формування професійної компетентності майбутнього вчителя- філолога детермінує переосмислення цілей підготовки майбутнього педагога, її реалізацію на компетентнісно орієнтованій основі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5515
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ontologiya_profesijnoyi_kompetentnosti.PDF381,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.