Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5515
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-10-27T04:49:18Z-
dc.date.available2016-10-27T04:49:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПроблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичиниuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5515-
dc.description.abstract«Професійна компетентність» майбутніх учителів-філологів у педагогічній науці цей термін трактується через поняття «мовна особистість», «програма мовного поводження». Поняття ключових компетентностей належить до сфери узагальнених понять, яке містить комплекс різних компонентів - знань, умінь, навичок, взаємовідносин, цінностей, ставлень та інших чинників, що становлять особистісні й суспільні аспекти життя та діяльності людини і від яких залежить особистий та суспільний прогрес. Науково обґрунтоване вирішення проблеми формування професійної компетентності майбутнього вчителя- філолога детермінує переосмислення цілей підготовки майбутнього педагога, її реалізацію на компетентнісно орієнтованій основі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О. О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:811;811(07)-
dc.subjectпрофесійна компетентність, освіта, критерії, знання, умінняuk
dc.titleОнтологія професійної компетентності майбутнього вчителя-філологаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ontologiya_profesijnoyi_kompetentnosti.PDF381,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.