Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/551
Title: ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ МАТЕМАТИКИ
Other Titles: Psychological and pedagogical features of individual learning the History of Mathematics
Authors: Годованюк, Тетяна Леонідівна
Keywords: індивідуальне навчання
особистість
індивідуальність
навчально-пізнавальна діяльність
історія математики
Issue Date: 25-Oct-2013
Publisher: Вісник Черкаського університету. – Черкаси, 2010. – Вип. 191. – Ч. ІV. – С. 14-19.
Series/Report no.: УДК 51(09)(07);
Abstract: В статті розглядаються психолого-педагогічні особливості та структура індивідуального навчання історії математики в педагогічному університеті. Досліджуються різні підходи до трактування понять «особистість» і «індивідуальність».
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/551
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ГОДОВАНЮК_10.pdf235,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.