Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/551
Title: | ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ МАТЕМАТИКИ |
Other Titles: | Psychological and pedagogical features of individual learning the History of Mathematics |
Authors: | Годованюк, Тетяна Леонідівна |
Keywords: | індивідуальне навчання особистість індивідуальність навчально-пізнавальна діяльність історія математики |
Issue Date: | 25-Oct-2013 |
Publisher: | Вісник Черкаського університету. – Черкаси, 2010. – Вип. 191. – Ч. ІV. – С. 14-19. |
Series/Report no.: | УДК 51(09)(07); |
Abstract: | В статті розглядаються психолого-педагогічні особливості та структура індивідуального навчання історії математики в педагогічному університеті. Досліджуються різні підходи до трактування понять «особистість» і «індивідуальність». |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/551 |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ГОДОВАНЮК_10.pdf | 235,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.