Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/551
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Годованюк, Тетяна Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-25T20:17:19Z | - |
dc.date.available | 2013-10-25T20:17:19Z | - |
dc.date.issued | 2013-10-25 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/551 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядаються психолого-педагогічні особливості та структура індивідуального навчання історії математики в педагогічному університеті. Досліджуються різні підходи до трактування понять «особистість» і «індивідуальність». | uk |
dc.publisher | Вісник Черкаського університету. – Черкаси, 2010. – Вип. 191. – Ч. ІV. – С. 14-19. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 51(09)(07); | - |
dc.subject | індивідуальне навчання | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | індивідуальність | uk |
dc.subject | навчально-пізнавальна діяльність | uk |
dc.subject | історія математики | uk |
dc.title | ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ МАТЕМАТИКИ | uk |
dc.title.alternative | Psychological and pedagogical features of individual learning the History of Mathematics | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГОДОВАНЮК_10.pdf | 235,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.