Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГодованюк, Тетяна Леонідівна-
dc.date.accessioned2013-10-25T20:17:19Z-
dc.date.available2013-10-25T20:17:19Z-
dc.date.issued2013-10-25-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/551-
dc.description.abstractВ статті розглядаються психолого-педагогічні особливості та структура індивідуального навчання історії математики в педагогічному університеті. Досліджуються різні підходи до трактування понять «особистість» і «індивідуальність».uk
dc.publisherВісник Черкаського університету. – Черкаси, 2010. – Вип. 191. – Ч. ІV. – С. 14-19.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 51(09)(07);-
dc.subjectіндивідуальне навчанняuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectіндивідуальністьuk
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk
dc.subjectісторія математикиuk
dc.titleПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ МАТЕМАТИКИuk
dc.title.alternativePsychological and pedagogical features of individual learning the History of Mathematicsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГОДОВАНЮК_10.pdf235,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.