Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.accessioned2016-11-04T09:52:16Z-
dc.date.available2016-11-04T09:52:16Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗбірник наукових праць УДПУuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5530-
dc.description.abstractЗ’ясовано сутність поняття «педагогічна технологія», висвітлено питання формування культури безпеки життєдіяльності студентів педагогічного вузу. З огляду на узагальнення наукових позицій визначено етапи формування даного явища: діагностично-проектувального, конструктивно-реалізуючого та рефлексивно-корекційного. Окреслено найбільш важливі специфічні принципи професійної освіти студентів педагогічного вузу - культурологічності, екологізації, взаємозв’язку професійної і екологічної освіти, регіональності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesББК;74.20я5-
dc.subjectтехнологія,uk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectбезпека життєдіяльностіuk
dc.subject, навчальний процес, методологічні підходиuk
dc.titleТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВУЗУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEKhNOLOHIIa_FORMUVANNI.pdf.pdf302,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.