Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5540
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5540-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування здоров’язберігаючої компетентності майбутнього вчителя технологій як важливого компоненту його фахової підготовки у вищому навчальному закладі; розкрито сутність та структуру, описано основні компоненти цього феномену. Обґрунтовано організаційно-педагогічні аспекти формування здоров’язберігаючої компетентності під час вивчення дисципліни «Охорона праці в галузі».uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.18+(613+614);-
dc.subjectтехнологія, педагогічні технології, безпека життєдіяльності, культура безпеки життєдіяльності, навчальний процес, методологічні підходи.uk
dc.titleТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ВУЗУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEKHNOLOHIYA FORMUVANNYA KUL'TURY BEZPEKY ZHYTTYEDIYAL'NOSTI STUDENTIV PEDAHOHICHNOHO VUZU.pdf303,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.