Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5541-
dc.description.abstractВ статті визначені базові позиції щодо побудови змісту і структури курсу «Охорона праці в галузі» в процесі підготовки майбутніх вчителів технологій на основі сучасних підходів до визначення ролі й місця питань збереження життя і здоров’я під час навчального процесу та позаурочній предметно-перетворювальній діяльності. Запропоновано використання методу дискусії як одного з найефективніших, продемонстровано доцільність його застосування. Акцентовано увагу на правилах ведення дискусії під час вивчення курсу, характерних ознаках та структурних складових даного методу.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 331.134:331.4(07);ББК 74.580.2-
dc.subjectпрофесійна підготовка, охорона праці, метод дискусій, ефективність професійної підготовки, формування понять курсу «Охорона праці в галузі».uk
dc.titleВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ДИСКУСІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ТЕХНОЛОГІЙ КУРСУ «ОХОРОНА ПРАЦІ В ГАЛУЗІ»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.