Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5543
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНI АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ
Автори: Кравченко, Леся Василівна
Ключові слова: професійне самовизначення, вчитель технологій теоретична та практична готовність, навчально-професійна діяльність, загальноосвітні навчальні заклади.
Дата публікації: 2015
Серія/номер: УДК 371.134 : 6(07);
Короткий огляд (реферат): В статті розкриваються сучасні тенденції розвитку професійної підготовки сучасного вчителя технологій. Аналізуються психолого-педагогічних аспекти вибору професійно-орієнтованих технологій як провідних у фаховій підготовці майбутніх учителів технологій
Опис: Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія №5. Педагогічні науки : реалії та перспективи. – Випуск 31 / За ред. В.Д. Сиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5543
ISSN: ББК 74.03-03я05
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PSYKHOLOHO-PEDAHOHICHN ASPEKTY FORMUVANNYA HOTOVNOSTI MAYBUTNIKH UCHYTELIV TEKHNOLOHIY DO PROFESIYNOHO SAMOROZVYTKU.pdf380,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.