Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Леся Василівна-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issnББК 74.03-03я05-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5543-
dc.descriptionНауковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія №5. Педагогічні науки : реалії та перспективи. – Випуск 31 / За ред. В.Д. Сиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015.uk
dc.description.abstractВ статті розкриваються сучасні тенденції розвитку професійної підготовки сучасного вчителя технологій. Аналізуються психолого-педагогічних аспекти вибору професійно-орієнтованих технологій як провідних у фаховій підготовці майбутніх учителів технологійuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134 : 6(07);-
dc.subjectпрофесійне самовизначення, вчитель технологій теоретична та практична готовність, навчально-професійна діяльність, загальноосвітні навчальні заклади.uk
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНI АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PSYKHOLOHO-PEDAHOHICHN ASPEKTY FORMUVANNYA HOTOVNOSTI MAYBUTNIKH UCHYTELIV TEKHNOLOHIY DO PROFESIYNOHO SAMOROZVYTKU.pdf380,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.