Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-11-10T08:20:48Z-
dc.date.available2016-11-10T08:20:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationІ. О. Білецька // Наукові записки. Серія «Філологічні Науки» / Відп. Ред. проф. Г. В. Самойленко. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. – Кн. 2. – С. 96–100.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5548-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі контролю і оцінювання як обов’язкових компонентів професійного навчання, розкрито можливості цього важливого елементу навчального процесу у стимулюванні активності студентів. Основна увага зосереджена на специфіці оцінювання знань, умінь та навичок майбутніх учителів іноземних мов у вищих навчальних закладах США, зокрема на такому альтернативному оцінюванні професійного зростання студентів, як особисте портфоліо. На думку автора, такий досвід може бути корисним для удосконалення системи іншомовної професійної підготовки в Україні.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНіжин : НДУ ім. М. Гоголяuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378(73) : 811(07);-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectоцінкаuk
dc.subjectнавчальні досягненняuk
dc.subjectмайбутній вчительuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectмовне портфоліоuk
dc.subjectуніверситетuk
dc.subjectамериканський досвідuk
dc.subjectосвітаuk
dc.titleКонтроль навчальних досягнень студентів – майбутніх учителів іноземних мов: американський досвідuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kontrol_navchalnuh_dosyagnen_studentiv_maibutnih_uchyteliv_inoxemnyh_mov_amerykanskyi_dosvid.pdf186,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.