Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5552
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТягай, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-11-10T20:36:51Z-
dc.date.available2016-11-10T20:36:51Z-
dc.date.issued2014-11-
dc.identifier.citationМатеріали міжнародної науково-практичної конференції “Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технологія”, 3 – 5 листопада 2014 р. – Кіровоград, 2014. – Т.2. – 480 сuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5552-
dc.description.abstractВ статті розглянуто особливості інтерактивного навчання на практичних заняттях з курсу диференціальних рівнянь в педагогічному університеті. Розкрито основні ознаки інтерактивного навчання, принципи та педагогічні умови використання інтерактивних технологій в системі підготовки майбутнього вчителя математики до професійної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКіровоградuk
dc.relation.ispartofseriesТ. 2;-
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectдиференціальні рівнянняuk
dc.subjectпрактичне заняттяuk
dc.subjectактивністьuk
dc.subjectнавчально-пізнавальна діяльністьuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectмайбутні вчителі математикиuk
dc.subjectприйоми активізаціїuk
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectметодиuk
dc.titleІнтерактивне навчання в системі сучасної підготовки вчителів математикиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Тягай.pdf243,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.