Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5559
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТягай, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-11-10T22:40:08Z-
dc.date.available2016-11-10T22:40:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОдеса, 2016. – С. 285 – 288.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5559-
dc.description.abstractІнноваційний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя математики. Автором розглянуто принцип формування наступності між педагогічним ВНЗ та майбутньою професійною діяльністю студента. Розкрито переваги використання технологій інтерактивного навчання в системі підготовки майбутнього вчителя математики до професійної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМатеріали всеукраїнської науково-практичної конференції “Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи”uk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectмайбутні вчителі математикиuk
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk
dc.subjectматематичні дисципліниuk
dc.subjectтехнології інтерактивного навчанняuk
dc.titleІнноваційний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя математикиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тягай-тези.pdf141,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.