Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5559
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тягай, Ірина Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-10T22:40:08Z | - |
dc.date.available | 2016-11-10T22:40:08Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Одеса, 2016. – С. 285 – 288. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5559 | - |
dc.description.abstract | Інноваційний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя математики. Автором розглянуто принцип формування наступності між педагогічним ВНЗ та майбутньою професійною діяльністю студента. Розкрито переваги використання технологій інтерактивного навчання в системі підготовки майбутнього вчителя математики до професійної діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції “Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи” | uk |
dc.subject | наступність | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | майбутні вчителі математики | uk |
dc.subject | педагогічна майстерність | uk |
dc.subject | математичні дисципліни | uk |
dc.subject | технології інтерактивного навчання | uk |
dc.title | Інноваційний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя математики | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тягай-тези.pdf | 141,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.