Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5563
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМахомета, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-11-10T23:29:55Z-
dc.date.available2016-11-10T23:29:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРівне–Київ : Міленіум, 2015. – С. 231–240.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5563-
dc.description.abstractУ даній статті розкрито методичні засади вивчення ліній і поверхонь у курсі аналітичної геометрії. Розглянуто методологічні підходи та визначено основні методичні умови щодо ефективного навчання студентів педагогічних університетів аналітичної геометрії загалом та змістової лінії «Лінії та поверхні» зокрема.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Збірник наукових праць: Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університетуuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 12(55). – Частина 2.;-
dc.subjectаналітична геометріяuk
dc.subjectлініяuk
dc.subjectповерхняuk
dc.subjectкомпетентісний підхідuk
dc.subjectдіяльнісний підхідuk
dc.subjectіндивідуальний підхідuk
dc.subjectрозвивальний підхідuk
dc.titleМетодичні засади вивчення лінії і поверхні в курсі аналітичної геометріїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.