Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5569
Title: Менеджмент туристичної індустрії як базис створення інноваційного конкурентоспроможного турпродукту
Authors: Богашко, Олександр Леонідович
Keywords: менеджмент
регіональне управління
туризм
туристична галузь
туристична індустрія
конкурентоспроможність
інформація
інновація
Issue Date: 29-Sep-2016
Publisher: ВПЦ "Візаві"
Citation: Інноваційний розвиток економіки: проблеми та перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції 29 вересня 2016 року. – Умань : ВПЦ «Візаві». – 2016. – 202 с.
Series/Report no.: УДК 330(477) (063); ББК 65.9(4Укр) я431;
Abstract: Туристична галузь є складовою національного і світового господарства. Посідаючи друге місце в світовій економіці після комп’ютерної та електронної промисловості, вона випереджає такі галузі, як нафтопереробна та автомобілебудівна. Взаємозв’язок обсягів туристично-рекреаційного потенціалу, туристичних потоків, туристичної інфраструктури, туристичних підприємств, туристичних комплексів та господарств формують туристичну індустрію країни.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5569
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Menedzhment_turystychnoy.pdf292,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.