Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогашко, Олександр Леонідович-
dc.date.accessioned2016-11-11T11:21:50Z-
dc.date.available2016-11-11T11:21:50Z-
dc.date.issued2016-09-29-
dc.identifier.citationІнноваційний розвиток економіки: проблеми та перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції 29 вересня 2016 року. – Умань : ВПЦ «Візаві». – 2016. – 202 с.uk
dc.identifier.otherУДК 330(477) (063); ББК 65.9(4Укр) я431-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5569-
dc.description.abstractТуристична галузь є складовою національного і світового господарства. Посідаючи друге місце в світовій економіці після комп’ютерної та електронної промисловості, вона випереджає такі галузі, як нафтопереробна та автомобілебудівна. Взаємозв’язок обсягів туристично-рекреаційного потенціалу, туристичних потоків, туристичної інфраструктури, туристичних підприємств, туристичних комплексів та господарств формують туристичну індустрію країни.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 330(477) (063); ББК 65.9(4Укр) я431;-
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectрегіональне управлінняuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectтуристична галузьuk
dc.subjectтуристична індустріяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectінноваціяuk
dc.titleМенеджмент туристичної індустрії як базис створення інноваційного конкурентоспроможного турпродуктуuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Menedzhment_turystychnoy.pdf292,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.