Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоворознюк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2016-11-13T16:14:32Z-
dc.date.available2016-11-13T16:14:32Z-
dc.date.issued2016-11-13-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5582-
dc.description.abstractРозглянуто сутність якості обслуговування в готельному господарстві.Проаналізовано шляхи підвищення якості готельних послуг.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectготельний бізнесuk
dc.subjectякість обслуговуванняuk
dc.subjectготельна послугаuk
dc.subjectготельне господарствоuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectуправління якістюuk
dc.titleШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ШЛЯХИ_ПІДВИЩЕННЯ_ЯКОСТІ_ГОТЕЛЬНИХ_ПОСЛУГ__В_УКРАЇНІ.PDF188,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.