Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5616
Назва: Підготовка вчителя математики в процесі навчання прийомам координатно-векторного підходу до розв’язування шкільних задач
Автори: Рудницький, Сергій Олександрович
Ключові слова: координатно-векторний метод
координати вектора
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Рудницький С.О. Підготовка вчителя математики в процесі навчання прийомам координатно-векторного підходу до розв’язування шкільних задач / С.О. Рудницький // Регіональна науково-практична конференція молодих учених “Інтелектуальний потенціал в умовах сучасного суспільства” : Тез. доп. – Умань, 2016 р.
Короткий огляд (реферат): Для оволодіння координатно-векторним методом, важливим є вивчення як теорії так і практична діяльність. Враховуючи специфіку координатно-векторного методу ми вважаємо доцільним основний акцент приділити практичній діяльності студентів, тобто розв’язуванні задач, використовуючи координатний та векторний методи. Розглядено деякі з них та проаналізовано переваги та нюанси такого підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5616
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9Рудницький.pdf374,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.