Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5633
Назва: | Вплив мотивації самовдосконалення студентів на саморегуляцію активної поведінки в кредитно-модульній системі |
Автори: | Ільченко, Сергій Сергійович |
Ключові слова: | студенти мотивація |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Сучасні фітнес-технології у фізичному вихованні студентів: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих учених. |
Серія/номер: | 916; |
Короткий огляд (реферат): | Впровадження кредитно-модульної системи оцінки знань студентів в усі навчальні дисципліни і фізичне виховання зокрема вимагає певної переорієнтації роботи викладачів, від яких потребується більшого вміння організувати самостійну роботу студентів, ніж вдосконалювати власну педагогічну майстерність викладання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5633 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізичного виховання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВПЛИВ МОТИВАЦІЇ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-конвертирован.pdf | 114,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.